onsdag 2. oktober 2013

Strandliv - GDT hos Scrapfriends!

No er det ei ny herlig skisse inne hos Scrapfriends og eg er gjest der:-) Eg elsker skissene deiras og denne er inget untak!

Now it's time for a new delightful sketch at Scrapfriends and I am one of the guest designers this month :-) I love sketches and this is one is no exception!



På sida mi har eg brukt litt forskjellig fra Purple Pumpkin. Dei har utrulig mange ulike buttons og denne rosa med sky passa jo berre perfekt! I tillegg har eg brukt ein gul billett og litt twine.

On my page I have used some various products from Purple Pumpkin. There are so many different buttons in the shop and this pink one with the cloud was perfect for my project! In addition, I used a yellow ticket and some twine.






Pin It

4 kommentarer:

  1. Som alltid nydeleg! Men lurer på kor du framkaller bildene i sånne remser?
    Klem Cath;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:-)

      Eg skriver som regel ut bildene sjølv. Bruker eit enkelt, gratis fotoredigeringsprogram som heilet photoscape. For og få slike remser er bruker eg montasje og legger bildene nedover.

      Slett

Tusen takk for kommentaren:-)