torsdag 24. oktober 2013

"Hello" og eit bursdagskort

I dag har eg både ein layout og eit kort og visa fram. Det er ikkje ofte eg lager kort men eg måtte jo laga eit bursdagskort til Thats just so cute som fyller år;-)






Dette kortet er laga med samme teknikk som eg lærte på kurset til Yasmin. Utrulig gøy og sjå ein "rotete" bakgrunn bli så fin ved hjelp av mist:-) Den herlige ugle knappen er fra Purple Pumpkin:-)

Layouten eg har laga er og til ei utfordring hos Thats just so cute, So cute color # 34. Denne gongen var det skikkelig halloween stemning over palletten. Me er vel ikkje heilt der enda at me feirer Halloween men eg liker fargane skikkelig godt og syns dei passa bra til litt tullebilder:-)




Og her er sida mi, fekk faktisk med alle fargane (dog blei det to varianter av den orange).

Pin It

3 kommentarer:

  1. Kortet er kjempelekkert! ...og Lo`n enda bedre! Takk for fantastiske bidrag til begge våre utfordringer.

    SvarSlett
  2. Takk for to kjempeflotte bidrag! SÅ kule på hver sin måte!

    SvarSlett
  3. Fantastiske bidrag! Satt bare og så og så på dette kortet. Herlig med så mange detaljer som allikevel blir litt "duse"! Digger LO'n også! Takk for at du er med og leker med oss!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)