tirsdag 22. oktober 2013

Litt fra Scrappevaken

Sist helg var eg med på Scrappevaken på Bømlo for første gong. Eg var invitert der som kursholder og fekk med meg søstera mi på tur. Og for ei herlig helg det var! Super gjeng, herlige utfordringar og masse inspirasjon!

Og kurset mitt gjekk faktisk overraskande bra;-) Må jo sei at eg grudde meg litt;-)
Det var så gøy og sjå alle dei fine sidene som blei laga og kor ulike alle sammen blei!


Under kurset starta eg på ein layout i deltakarane laga på kurset. Det blei med litt blekk på bakgrunnen før det blei nok og gjera med kurset, så denne laga eg ferdig til oktober oppgåva hos Cherish this - memories for life.

TEMA: Lag på lag - leveres til memories for life


































Her er det lag på lag med ulike typar blekk, mist, gesso, molding paste og lag av papir, boksider, tag og doily:-)

Pin It

3 kommentarer:

  1. Superflott LO! Digger bakgrunnen med alt av splætter og farger! Takk for at du tok utfordringen til Cherish This - Memories for life!

    SvarSlett
  2. Kjempeflott side! Stilig med alle splættene, og herlig oppsett du har brukt! Takk for et flott bidrag!

    SvarSlett
  3. Nydelige farger og bakgrunn! Takk for at du ble med i utfordringa til Cherish This.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)