onsdag 24. april 2013

Min kjæreste venn

Må sei eg begynner å bli hekta på art journaling altså! Er jo heilt perfekt når eg skal prøva ut ulike teknikker og produkter, og supert til å bruka opp "rester" fra andre prosjekt.

Denne sida starta med at eg måtte jo få brukt all den herlige malinga frå "Flying high" layouten. Så fant eg ut at denne kunne passa til April oppgåva i Papiralongen på CASAkreativ.

Oppgåva lyder som følger;

"Denne måneden skal dere få et sitat å inspireres av:


Opphavet varierer ser jeg, men jeg har valgt å la Paulo Coelho stå som opphavsmann, er dette feil beklager jeg!

I tillegg til å la vise at dere tydelig er inspirert av sitatet over vil jeg ha følgende med på prosjektet deres denne måneden:

Element som skal med: SORT/HVITT bilde
Også denne oppgaven skal passe uansett om dere lager layouts, kort, AJ eller "altered" ting. Jeg godtar også sepia-bilde (illustrasjon for de av dere som ikke lager noe med et fotografi på)."

Og sånn blei sida mi:



Her er det maling i bakgrunnen, så litt mist og distress ink. Har prøvd meg litt på embossing, men får det ikkje heilt til. Litt for små detaljer kanskje? Men uansett ein kul effekt. Til slutt litt stempling med ulike blekk og perfect pearl (ELSKER dei altså!).

Bildet med sitatet blei skrevet ut på ei gammel bokside:-) Er veldig glad i tekstene til Paulo Coelho og det er mannen min og så det passa fint:-)

Pin It

1 kommentar:

  1. Denne va dritkul. Liker bakgrunnen du har laget, fargene og effektene. Kult å printe ut bildet på ei bokside.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)