lørdag 20. april 2013

CASAtreff 2013!

Sist helg var eg jo på CASAkreativ sitt treff, og herlighet kor gøy det var! Så utrulig mange flotte damer og inspirasjon samla under eit tak! WOW, seier eg berre! Var på begge kursa, eit med Vibeke Spigseth og eit med Lene Neby (som nevnt i forrige innlegg). FANTASTISK!
Meir fra Vibeke sitt kurs kommer i morgon.

Det blei så som så med scrapping men fekk nå laga 3 sider;-)

Denne blei eg utfordra av Lene til å laga. Fekk eit bilde (som ho hadde tatt med sitt überkule kamera!), eit kraft ark og ein orange blomst. Her har eg kosa meg med stensiler, den nyyyyydelige Art Anthology malingen (eeeeelsker den) og litt molding paste. Og endelig har eg fått meg ny Dymo maskin og;-)


Litt bilder fra treffet:

Pin It

1 kommentar:

  1. En flott lo og herlige farger. Ser ut som at det var et supert treff :-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)