fredag 9. september 2016

scrappetreff og ein nyhet:-) Tidenes lengste blogpost;-)

Hei hei:-) 

Dei siste to helgene har eg vært på ikkje mindre enn to scrappetreff! Først var me på jubileumstreffet til Scrappiness i Sarpsborg, så var me i Egersund forrige helg. Meir om Egersund i morgon. 

Eg og beste scrappevennen Jorunn kjørte over Haukeli på torsdagen, og brukte heile 11 timar over! Men me storkoste oss i nydelige omgivelser:-) Det var godt å komma fram til godeste Lone. Lone driver den fantastiske scrappebutikken, Scrappiness
Fredagen var me ein tur over grensa og hamstra snop og kjøpte inn brus til treffet. Så var det å sette i gang å ordne til treff. 

Utpå kvelden kom og Helga Elin som eg er så heldig å ha blitt kjent med:-) Helga Elin var og med på kjøreturen heim igjen. Meir om det seinere......;-)

Hi!
The last two weekends have I been to not less than two crops! First we went to the anniversary of Scrappiness in Sarpsborg , and then Egersund last weekend. More about Egersund tomorrow . Me and my best scrappyfriend Jorunn drove across Haukeli on Thursday and spent a total of 11 hours over the mountain! But we had great time with wonderful wievs :-) It was nice to arrive at Lones though. Lone runs the wonderful scrappy-shop , Scrappiness !Friday we went trip across the border to Sweden to stock up sweets and bought sodas to crop. Then it was time to start arranging for the big happening. Later in the evening , Helga Elin (that I am so lucky to have gotten to know) arrived :-) Helga Elin was with us on the journey home again . More about that later ...... ;-)




Eg scrappa ikkje så veldig masse på treffet, egentlig berre ein tag;-) Det gjekk mest i artjornaling og maling. I tillegg fekk eg med meg kurset til Skorpis:-) Altså Marianne Johansson;-)

I didn't scrap to much this weekend, really only one tag ;-) I did a lot of artjornaling and painting . I was also attending the class of Skorpis :-) Or Marianne Johansson wich is her name ;-)


Her er i alle fall litt av det eg laga:

Fra kurset til Marianne. Marianne er rett og slett heilt magisk, ein skikkelig kunstnar rett og slett. Me laga eit lerret med tissuepaper og farga med brushos. Eg eeeeeelsker brushos! Du bør absolutt sjekke ut bloggen til Marianne og sjå alt det fantastiske ho lager:-)

Anyway, here are some of my creations from this lovely weekend:-)

From the class of Marianne. Marianne is simply magical, a Real Artist. We made a canvas using tissue and BrushO . Loooove BrushO!



Ellers laga eg som sagt ein tag....;-P 

And here is my little tag....:-P


Og så blei det litt artjournaling...

 Denne sida starta eg med for snart 3 år sidan. Guuuuu kor gøy å bli ferdig:-)

And then some artjournaling.. This page was started over 3 years ago! So good to finsih it:-)
Ei ganske enkel side i Colour me positive boka mi. Prøver å henge med å lage ei side i veka, men har nok litt å hente inn ja.. 

A quite simple page for Colour me Positive 2016. 

























Denne sida blei eg ekstremt fornøyd med. Er enda litt finpuss som gjenstår. Eg planlegger ein blogpost når den er ferdig, og då tar eg med litt om den fantastiske boka den er laga i:-)

This page I was extremely happy with. There are some finishing touches remaining. I plan to make a blogpost about this page later, and about the awsome book it's created in:-) 


Og eit bittelite kort:-D

And a tiny tiny card:-D


såååååå fornøyd med kortet mitt;-)

sooooo happy with my little card;-)



På treffet blei ein liten, eller ganske STOR, nyhet avslørt. Nemlig det nye designteamet til Scrappiness, og EG er ein del av det!!! Gleder meg til å ta fatt. Scrappiness var faktisk den første scrappebutikken eg var innom då eg starta å scrappe i 2008. Dei låg vegg i vegg med nærbutikken min då me budde i Fredrikstad. Fantastisk butikk, med eit strålande utvalg:-)

On the crop some big news was revealed! The new designteam for Scrappiness, and I am a part of it!!!



Trekløveret gal, galere, galest:-D

Some crazy people......;-)


Og heile det herlige designteamet:-)

And some more crazy;-) The whole design team:-)


Så var det den heimturen då.... 
Heldigvis var Helga-Elin med som co-driver. Hadde aldri klart heile den lange turen uten kjørehjelp. Me var ganske overtrøtte alle tre, og etter eit stopp på ein bensinstasjon oppdaga Helga-Elin, som den ingeniøren ho faktisk er, at det var lite luft i dekket. Helga-Elin kan alt mulig om bilar så ho fiksa opp dekka så dei holdt all bagasjen. Og så fekk ho fiksa seg sjøl litt og:-D 

And then there was the loooong journey home. Luckily Helga Elin was also driving. We were all pretty overly tired and at a stop Helga Elin noticed there wasn't enough air in the tires to carry all that weight. So she, beeing an engineer and all, fixed it, and got a little air to her self aswell;-)



Etter det blei resten av turen eit reint latterkikk, med Jorunn som var ansvarlig for å følge med på kor me var, Helga-Elin på fartsgrensa og eg prøvde å styra så godt eg kunne. Ikkje lett med Jorunn som blanda seg i fartsgrensene heile tida;-) søøøøøtttti....! (internhumor;-))

After that the rest of the trip was just a big laugh:-D 


Puh! Endelig ferdig med tidenes lengste blogginnlegg. Hade!

My oh my! That was a long post! Bye!





Pin It

8 kommentarer:

  1. Hihi..for et herlig innlegg!! Gøy å se og grattis med DT-plass hos Godisbutikken Scrappiness!!
    Tusen tusen takk for så gode ord og lerretet ditt ble sååå lekkert!!
    Digget den store boken din og gleder meg til å se mer fra den (samt alt det andre herlige du lager)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, du klarte å lese heile og:-) imponert;-)
      Eg bobler litt ekstra etter dei to treffa og alle dei herlige menneskene og kreativiteten:-) deg inkludert❤️

      Slett
  2. hahahaha.. verdens herligste bloggpost. Grattis som Designer hos Scrappiness, de er superheldig som får deg. Gleder meg til neste tur jeg ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, det var faktisk tidenes kjekkaste tur:-D

      Slett
  3. Hihihi, en hærlig bloggpost med god blanding- akkurat som en snopepose 😄 Gleda mæ t å se mer av alt d fantastiske du kre'er, og ikke minst til flere tura i lag! Uforglæmmelig!! 😍 Så deili å kjenn at latter førlæng livet! 😂😂 Lucky me; såm har fått blitt kjent me dæ åsså, du fineste! Stor klæm 💖

    SvarSlett
    Svar
    1. Ein god snopepose akkurat som oss:-) Det var knall gøy:-)

      Slett
  4. Hahaha det må være en av de morsomste bloggpostene jeg har lest hihi og siste bildet... triller nesten av sofaen her hihihi! Så deilig med slike treffhelger sammens med de beste scrappevenninne. Ingen tvil om at dere som trekløver er helt perfekt sammen!

    Og woow så vakre AJer du har laget, og enig den siste du har laget fanget meg veldig. Helt fantastisk rett og slett! Og hihiihi det må være det søøteste lille bildet jeg har sett! IMPONERT at du fikk til å male og lage så mye på så få cm hihihi! Og som du vet jeg elsker det du lager, du klarer å kreere på en måte som fanger noe sart og yndig jeg bare ikke kan sette fingeren på. Og det er vel det som er så fint, det er ditt unike uttrykk og jeg blir så inspirert og betatt i samme tid ♥

    Nå gleder jeg meg villt til neste bloggpost. Ha ei god helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, så kjekt eg kunne få deg til å le:-D No må du ikkje få for store fohåpninger til neste post, er ikkje ofte eg greier å boble så mykje;-)

      Og tuuuusen takk for gode ord Linn<3 Det er så godt å endelig kjenne at eg er på vei til å finne mi "stemme" i art journaling og. Det er takket være all inspirasjonen og den gode energien rundt om, medreknet fra deg<3

      Slett

Tusen takk for kommentaren:-)