onsdag 21. september 2016

Bursdagstag med ny dies fra Papirdesign:-)

Hei hei:-) Enda eit innlegg til Papirdesign:-) I går viste eg fram ein rask tag med gelliprint på bakgrunnen. I dag viser eg ein litt anna variant av ein tag med slik bakgrunn.

Nye produkter er ute i butikk no! Mange nydelige julepapir, stempel og dies, men og litt som ikkje er meint til jul. Så før eg dykker inn i juleproduktene vil eg prøve ut litt av det andre.

Eg har laga ein ganske enkel bursdagstag med Stjerneramme diesen. Denne digger eg virkelig og du får maaaange stjerner når du stanser den ut:-)


Siden bakgrunnen er veldig "rotete" har eg tegnet rundt diesen og klistermerkene for å få dei bedre fram. 


Det gjer seg alltid med litt bakgrunnsstempler:-)


Produktliste:
Ark: Muligheter - PD16145 Tro på deg selv
Dies: PD16211 Ramme 3
Stempel: PD 13788 Bakgrunner 
Klistermerker: PD14941 Bursdag
Annet

Det var alt for i dag. Nyt desse herlige høstdagane framover:-)



Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)