fredag 24. mars 2017

"Lost and found" ~art journal

Hei hei:-) I dag blogger eg for Scrappiness igjen:-)

Hei hei:-) Eg elsker jo som sagt mixed media og nesten alt eg lager har diverse medium på seg;-) Siden månedens utfordring er jo nettopp Mixed media tenkte eg at eg ville inspirere med ei art journal side i dag. Denne mangler eit kriterie til utfordringa då, nemlig eit ikkje scrapperelatert objekt, men det er jo ingen sak å finne;-)

Denne art journal boka er dagboka mi for i fjor. Det som står er meir dagligdagse hendelser. Tankar og følelser eg vil holde for meg sjølv er skjult med uleselig skrift eller bak tags eller luker. Så denne boka kan deles:-) Eg har brukt den litle boka til Dylusion, som er 12,7x20,3 cm, herlig format:-) 


Denne sida er laga ved å skrape på maling i tynne lag med eit plastkort for så å vaske av med våtserviett gjennom stensiler. Dette er i mange lag:-) Eg har og brukt stensiler og tatt maling gjennom. 


 Då eg brukte den kule stensilen fra Tim Holtz kom tittelen på sida naturlig, den passa og i grunnen godt til sitatet og;-) Sammen med stensilen har eg brukt svart distress ink. 



Eg syns ofte det kan være vanskelig å skrive for hånd på sidene så då er ord klistermerker gull:-)


 Eit utklipp, enten fra utklippsark eller eit blad gjer seg som fokuspunkt for sida. Dette har eg fargelagt litt med maling.  Eg har tegna rundt dama med kullblyant og så malt rundt med kvit akrylmaling. Dette får ho til å bli fokuset til sida samtidig som det skaper dybde. 


 Her har eg brukt glimmer mist for å lage "rennere" (kva i alle dager er rett ord for det tru?), Eg brukte ei pipette for å påføre glimmermisten øverst, hold opp boka og lot det renne. Ellers har eg skribla litt her og der med både kvite og svarte pennar. 


Produkter:


Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)