søndag 22. juli 2012

Ein perfekt ettermiddag

Eg kom på 4. plass i CASAruway! WOW seier eg berre! Dette var gøy:-)

Siste oppgave var:

En dobbel LO med elementer fra hver av oppgavene.
Kriterier for oppgaven:

* Stoff/tyll
* Sirkel/sirkler
* Hjerte
* Journaling minst 50 ord.
* Mist/Colorwash/Sprayinks
* Stempel

Og i tillegg fargen ORANSJE skal brukes som hovedfarge.


Denne oppgåva fekk virkelig kreativitetet til og flyta hos meg!  Først sleit eg skikkelig med og få det til og forkasta ein ferdig LO for første gong. Så fant eg ut at eg ville "klæsje" litt, og vips så hadde eg laga noko eg aldri har prøvd før. "limte" fast osteklut med gesso og spraya på med mist. Brukt hambly for første gong faktisk og så er det brukt ulike stempler, papir, washi teip, perler og raindrops. Pluss litt anna pynt.

Kosa meg med andre ord:-)


Legger ved bildene av sidene kvar for seg og så det er lettare og sjå detaljar. Og må berre sei:

DIGGER HIPSTAMATIC CAM!



Pin It

1 kommentar:

  1. Grattis med 4. plass og kanonstilig layout. Ingenting er som å splasje litt av både det ene og det andre. Kjekt å se andre som også digger Hipstamatic :-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)