torsdag 5. april 2012

Påskescrapping og sjølvskryt:-)

Nyter rolige dagar på påskeferie i Tønsberg:-) Hadde ikkje tenkt å scrappa men brått så hadde eg vært på ein liten handletur;-) Eg har scrappa ein veldig enkel LO som eg leverer som bidrag til skissedillaskisse # 157. Av og til er det enkle det beste, spesielt når ein er langt vekke fra scrappepulten sin;-)

 Bildene er fra i fjor sommer då Nora Sofie nærma seg krypestadiet men fortsatt rulla seg rundt om kring:-)





 Her er skissa som Nabon har laga:




Og så har eg fått meg ein sånn fin skryteknapp fra CSI! Utrulig gøy!

  



 

Her er det dei sa om LOen min:

"Arnlaug's layout is dreamy and magical, perfect for the feel of this Case File. Her sweet photograph has a dreamy feel to it, too. We love the softness of the gauze and the texture of the corrugated cardboard and how it embraces the photo in softness. How cleverly Arnlaug spritzed the top of her page to look like stars! We love the stamped dandelions, reminiscent of the Case File, and the hot-air ballon tethered to her scrolled journaling is just genius! We so admire how Arnlaug interpreted this week's Case File!"
Pin It

2 kommentarer:

  1. Begge disse sidene var utrolig fine. Liker stilen din veldig godt, og kommer gjerne tilbake til bloggen din;)

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte LO`er :)
    Tusen takk for ditt bidrag!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)