fredag 18. november 2011

skissedillaskisse #137

Då var det tid for skissedillaskisse igjen:-) Kjempe kul skisse!

Eg valgte å snu litt på min for å få det til å passa med at det er strand og sol:-) (med litt skyer den dagen)

Det var heilt fantastisk å endelig ta med Helle Alida på stranda. Gleder meg alt til neste sommar når to små frøkner sit i vannkanten:-)


 Sola og skyene har eg laga sjølv. Og så digger eg den nye dymoen min som er blank. For då kan eg nemlig velga farge sjølv:-) Synest craft-kartong passa perfekt her:-)



Og her er den herlige skissa eg har brukt:-)

Pin It

3 kommentarer:

  1. For en råstilig layout!! :) Digger skyene og sola, de passa jo perfekt her.

    SvarSlett
  2. Denne var virkelig leken og lekker! Herlig med sola og skyene, me like:)Så har du brukt så freshe farger, at jeg får sommerfølelse;)

    Klem Lula

    SvarSlett
  3. Herlig og så tøft med dymoen!! Digger skyene!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)