tirsdag 29. november 2011

creative scrappers #181

Første gong eg prøver meg på ei skisse hos creative scrappers, men denne MÅTTE eg berre gjera!

Bildene er fra ein båttur i sommar. Hella Alida elska det og Nora Sofie sovna;-)

Her har eg brukt forskjellige typar maling og distress stains på bakgrunnen. Kjempe gøy:-)

This is the first time I've used a sketch at Creative Scrappers. I saw someone blogging about it and found it to be the perfect sketch to use for my summer photos. The layout is called "enjoying the fabulous life at sea". Our oldest doughter loved it, and the little one fell asleep:-) A perfect day:-) The background is made with different kinds of painting and distress stains.




Og her er skissa:


Pin It

1 kommentar:

  1. Fy fillern! Den ble bare utrolig kul da! Så stilig med all malingen og teksten under bildet! Takk for at du er med i candyen min, og lykke til i trekninga på søndag:-)
    Ha en fortsatt fin 1.des

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)