fredag 8. september 2017

Feriealbum

Hei hei:-) Håpar alle har hatt ei fin veka og er klar for helg:-) Kanskje helga skal tilbringes med litt scrapping? Og kanskje dåke skal scrappe sommerminner? Det er i alle fall det eg har gjort og eg håper eg kan inspirere med eit laaaaaangt blogginnlegg for Scrappiness i dag;-) 

Eg har nemlig laga eit feriealbum med ikkje mindre enn 143 (!) bilder i. Eg prøvde virkelig å begrensa meg men det var rett og slett ikkje mulig;-) Så dette little, men tjukke albumet (måler 15x15) inneholder flapper og tager og mange skjulte bilder. Det blir eit lite bilderas, men alle detaljer får dåke ikkje sjå.. burde egentlig laga ein liten video for å få vist fram albumet skikkelig.. 

Eg er kraftig inspirert av Helga Elin sine minialbum, det eine laga ho då me var på scrappetur i vinter og var utrulig kjekt å sjå bli til:-) 

Eg har brukt nyyyydelige ark fra 49 Market - sand & sea. Eg har virkelig kosa meg med dette albumet og gleder meg til å sitte å bla i det i høststormane og lengte tilbake til sommer og sol:-)


Albumet er laga ved å lime sider som er bretta sammen og så har eg laga perm av chipboard og bølgepapp. Eg har ikkje pynta så veldig mykje, for arka er så utrulig nydelige i seg sjølv. 



Boka var ganske flat når eg starta, men er god og "chunky" no:-)


Her ser dåke ein tag som kan flippes og skjuler bilder på baksida og under. Dei fleste bildene kan og flippes og har gjerne eit bilde på baksida og eit bilde eller plass til tekst under. Her er det og ei lomme med ein tag inni, som og har bilder på seg;-)



 I tillegg til å la arka stå for pynten har eg brukt ephemera fra Fancy pants, Studio light og Tim Holtz.


 Aller flipper/flapper/flopper eller kva det heiter er festa med washitape. 


Klistermerker fra Papirdesign er jo perfekt å bruke, særleg sidan dei er på norsk;-)  

  
Eg har skrive ein del til bildene på pc og skrive ut på bazzil. 


 Alle kantene er sverta med distress ink. 





 Mangler litt journaling her og der men det tar eg nok ein mørk haustkveld;-)


 Tagen på bildet under fant eg i "Halvferdige tager boksen" min og den passa jo perfekt. Denne er kjørt gjennom big shoten med ein embossing folder. 




Tagen og bildet over, på baksida. 

 Desse bildene er fra dei utrulig kunstneriske gatene i stavanger og derfor fant eg ut at dei trengte litt ekstra liv og kunstpreg. Limte derfor inn ein tag laga med gelli printing.


Nokre litt meir pynta sider på slutten her.. Særlig bursdagsfeiring må ha litt ekstra:-)



 Tagen i lomma på sida over. 


 Bursdagssida når ein flipper ut flappene;-) 




Produkter

Ark: 49 Market - sand & sea.
Klistermerker fra Papirdesign og diverse produsenter

Då ønsker eg alle ei herlig helg:-) 




Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)