tirsdag 1. september 2015

September utfordring hos Kreativ Scrapping

Hei hei:-)

No er det aaaaalt for lenge sidan eg har oppdatert bloggen. Skal bli bedre, eg lover;-) Det har berre vært litt for mykje anna i det siste.

Men  i helga var eg på scrappetreff i Egersund og storkosa meg med scrapping, kurs og gode venner:-)

Ny måned betyr ny utfording fra Kreativ Scrapping:-) Utfordringa lyder som følger:

Denne gangen har vi en herlig utfordring til dere :D

FAVORITTER

Vi ønsker å se prosjekter dere lager med tema favoritter.
Det kan være favoritt produkter, favoritt farger, favoritt personer, favoritt mat/drikke/film.
Dette er et stort tema så her er det bare til å slippe fantasien løs.
For å delta på vår utfordring må dere fortelle oss i innlegget deres hva som er deres favoritter.


Denne gongen har eg laga ein layout etter eit kurs eg var på i helga. Eg har brukt ein del medium her; gesso, modeling paste , gelatos, splætting med diverse mist og blekk. Arket eg har brukt er fra papirdesign og det samme er dei digge stemplene. Syns det svarte nesten popper litt ut fra sida:-) 






Pin It

1 kommentar:

  1. For ein stileg LO :-) Likte fargane og kontrasten med det svarte. Stensilen var og knall :-)
    Heldig du som var i Egersund :-) Eg skal til Haugesund siste helga i oktober, gler meg til det :-) Kanskje vert det scrappevaken på Bømlo og :-)
    Kanskje me sjåast der :-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)