onsdag 6. mai 2015

ATC

Denne måneden er eg og Jorunn AKA ArJo's gjestedesignere inne hos Scrappeland:-) Me har laga kvar si steg-for-steg oppgåva med moodboard til dei.



Eg har laga ein serie på 4 ATC kort inspirert av moodboardet og har stort sett brukt Papirdesign produkter på korta.

Eg berre ELSKER å lage slike små kort:-) Dei er heilt supre til å prøve ut nye teknikker, bruke opp rester, bytte med andre eller gi bort.

Korta er laga ved å legge lag på lag med papirrester, stempel, maling, molding paste osv. Her er det berre fantasien som setter grenser:-)

Eg har brukt ark fra seriene God påske og Hell og Lykke som base for korta pluss diverse resteark fra Papirdesign.


 


 

Her er heile serien:


 Produkter:

Ark:
Hell og Lykke - På to hjul PD15034
God påske - Påskeegg PD 13759
Blomster: Pioner og roser

Takk for meg:-)


Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)