onsdag 25. mars 2015

Sommer - layout for Papirdesign

Hei:-) I dag er det min tur i Papirdesign bloggen igjen.

 Litt tidlig for sommer no som påsken er rett rundt hjørnet? Ikkje for meg:-) Etter to veker ferie på Tenerife er det kun sommer eg tenker, så eg berre MÅTTE scrappe eit sommerbilde. 

Egentlig skulle eg jo scrappe eit bilde fra ferien men siden printeren krangler med meg om dagen så fant eg eit anna. 

Eg scrapper jo veldig ofte i mixed media stilen, men eg liker i grunn alle stilar. Noko eg likar nesten like godt som mixed media er Clean & Simple. Her får virkelig bilde og arka stå i fokus og så er det herlig å bruke minimalt med tid nokre gonger. Mixed media layoutene eg lager kan i enkelte tilfeller ta fleire dagar og bli ferdig med. 

Arka eg har brukt på denne layouten er alle fra serien Hell og Lykke. 


Eit nærbilde av den nydelige buttonen (kva heiter det på norsk egentlig?) :-)


Produkter:

Ark: Hell og Lykke:
- PD 15995 Sprudlende og snill
- PD 15029 Lev livet
- PD 15032 Endelig gift
- PD 15999 Ung og stilig

Klistermerker: PD 149369 Hverdag
Alfabet: PD 14931 lys blå

Button - nydelig

Ha ein herlig onsdag!

Klem fra Arnlaug.


Pin It

1 kommentar:

  1. Denne var bare nydelig! Digger også clean&simple, og her kom stilen virkelig til sin rett. Lekre farger, og perfekt pyntet :-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)