fredag 27. februar 2015

Stor nyhet i dag! DT hos Papirdesign:-)

Juhuu! Endelig kan eg dela nyhenten min:-) Eg har blitt ein del av designteamet til Papirdesign! Papirdesign er rett og slett ein fantastisk produsent av herlige, nydelige, kule scrappesaker!

Her er mitt presentasjonsbidrag:





































Produkter:
Ark: Du er invitert - PD15997, Bunad - PD15039, Ung og stilig - PD15999
Alfabet: rosa - PD14934, kvit - PD14930, lyseblå - PD14931
Blomar: Kirsebærblomster, hortensia og søte blomster fra Papirdesign
Anna: kvite blonder, hjerte button, rosa og blå dotter



Det er så utrulig kjekt med dei norske alfabetene til Papirdesign:-)


Pin It

4 kommentarer:

  1. Wohooo :) Gratulera så mykje, heldige dei som har fått fatt i deg :) Og heldige deg som får vera med som DT :) Gler meg itl å sjå kva fint du tryllar fram :) Denne LOen er så herleg. Flotte fargar og detaljar :)
    Ha ei kreativ helg!
    Gina

    SvarSlett
  2. Tusen takk Gina:-) ha ei strålande helg!

    SvarSlett
  3. Dette er såå vel fortjent og det er magisk å se din stil på PD produkter! Jeg sier bare egentlig ENDELIG, glad du er på PD teamet! GJETT om det inspirerer <3 Utrooolig vakker LO altså <3

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)