fredag 31. oktober 2014

Tid for haust marsj

Kvar haust er det bydelsmarsj her i bygda og der må me jo væra med:-) Det var eit herlig haust vær og ungane plukka med seg massevis av lauv i flotte farger.

Nora Sofie elsker å tulle når eg tar bilder, men her fanga eg ho i eit meir naturlig øyeblikk. Det kjem nok ein LO med tullebilder snart;-)

Scrappelyst har mange herlige utfordringer og Grublisen denne gongen er å bli inspirert av eit bilde. Og dette var jo eit skikkelig haust bilde som fekk meg til å forte meg å skrive ut årets bilder:-)




Det er ikkje noko raudt med på mi side men her var det temaet eg vart inspirert av:-)

Dette er og mitt bidrag til CSI sin special scrap365 case file:



evidence: mist, watercolor, heart, metal, scatter something
testimony: document an adventure




Pin It

3 kommentarer:

  1. Nydelig høst side! Digger det du har gjort med bakgrunnen din! Lekkert!
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst!
    Hilsen Ann Kristin!

    SvarSlett
  2. Såå nydelig LO!
    Elsker bakgrunnen, fargene og alle detaljene.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  3. Kjempelekker layout. Du har virkelig klart å fange høststemningen!

    Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst :)

    Hilsen Katrine

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)