lørdag 24. august 2013

Blikk stille

Papirdesign har ein herlig utfordring denne mnd! Eg elsker blå- og turkis farger så inspirasjonsbilde i dei fargane er jo perfekt! I tillegg er eg veldig gla i livet ved sjøen så det var jo enda meir perfekt at det var kvalar som var på bilde;-)

Bildet eg har scrappa er fra dei finaste sommardagane i år. Eg og søstera mi tok med ungane på hytta ute i havgapet, og aldri har det vel vert så fint vær der?? Det er i alle fall lenge sidan! Me storkosa oss med fisking, båttur, satte garn og teiner, bada, fanga småkrabbar og mykje meir:-)


Pin It

2 kommentarer:

  1. Ah - det så jo bare såå idyllisk ut og da! Slike sommerdager med blikkstille hav er helt magisk synes jeg. Lekker og clean side som virkelig lar bildet få plassen det fortjener.
    Takk for at du er med i utfordringen vår hos Papirdesign.

    SvarSlett
  2. That is one gorgeous photo....so beautifully scrapped too. Love the white space and the colour choices. :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)