søndag 28. oktober 2012

CasaKos!

Forrige helg var ei skikkelig scrappehelg i regi av Ruffa og Wibeke på CasaKreativ! Eg hadde ikkje trudd eg skulle få scrappa noko særlig den helga men greidde ikkje og halde meg vekk då oppgåvene kom;-)


1.oppgave

Dere skal lage en LO eller AJ.

LO - 12x12 eller lettersize.
AJ - den størrelsen som passer deg, men ikke for liten.

Tema: F A R G E R I K
I år som i fjor, det er ikke lov å bruke lim eller tape
Prosjektet må festes med stifter, søm, brads, eyelets etc.













Minioppgåve 3
 Snart er det Halloween - og i tradisjonstro feires den hos oss i alle fall - har gjort det i snart 20 år - kos syntes jeg.

Har vært og handlet pittelitt - blant annet nye brikker og noen lys.

Så her kan dere få ta del i min shopping - bruk sort og oransje - lag et eller annet.

Kort, LO, tag, innbydelse, AJ eller akkurat hva dere vil - dog skal farger SORT og ORANSJE komme godt frem.


 

 Oppgåve 4 - lift

Sjekk denne nydelige LOen av Janna Werner!  den skulle me lifte:-)

orginalen: 

Min:
 
Oppgåve 5 - vintage

 "Ååååh - vintage er leeeeeeenge siden vi har sett - og det VIL vi se nå.
Lag en skikkelig gammel og skrukket LO eller kort om dere vil.


Et par kriterier har vi med:
Frimerke/r
Blonde/r
Litt lag på lag vil vi se - nødvendigvis ikke over det hele - men det skal synes
Blomster, bling og swirls hører med"


Bildet er av mamma og ein gjeng som er barnevaktar på 50 tallet. Sjekk vogna då! 


 Oppgåve 6 - gratulasjonskort

"Dere skal lage et gratulasjonskort - MEN det SKAL være ENKELT - Clean&Simple rett og slett - dette aller mest for at det ikke skal være så allverdens tidkrevende."

Mitt første bursdagskort faktisk;-)
 


Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)