torsdag 3. mai 2012

ENERGI!

Her er det tantebarnet mitt som har blitt scrappa. Eg elsker dette vildet av han som 2åring. Så søt og uskyldig:-) Og det er han og, men så rolig som på bildet er det sjelden han er;-) Derfor tittelen "stappfull av energi".


Denne er mitt bidrag til csi case File No. 17.  Denne passa berre perfekt når eg skulle beskriva go'gutten. Alltid interessert i å læra og har alltid lest masse leksikon, atlas og vitenskapsbøker. Er vel først no som 9 åring han liker å høyre på historiar:-) Eg blei veldig inspirert av bildet med alle boksidene. Blei den perfekte bakgrunn jo:-D

P.S det var utrulig gøy å scrappa ei gutteside;-)


Som bevis:
  • sirkler
  • bokpapir
  • kart

Som vitnesbyrd:
  • ispirert av ordet "Energi"

Her er fila:

Hengte meg litt opp i den flotte orange fargen så den og måtte med:-) (men 10 % er lov..)
Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)