tirsdag 30. november 2010

Fleire stafettbidrag!

No er det aller siste innspurt i stafetten på scrapping.no. Skal gjere ferdig siste oppgåva i dag:-)

Men først vil eg visa fram fleire av mine bidrag til stafetten. Er veldig fornøyd med min innsats så langt og er stort sett fornøyd med dei fleste LOane:-)

Oppgåve 7:

Her skulle det væra 3 bilder. Kunne tatt med enda fleire bilder fra denne koslige dagen på lekeplassen:-)Her har eg laga monster med silhouetten. Kjempe gøy:-)



Oppgåve 8:

Her skulle ordet "Elsker" væra ein del av tittelen. Her har eg kosa meg med maling av bakgrunn og tittel:-)



Oppgåve 9:

Her skulle me bli inspirert av ein sang. Eg fekk "Dyrene i Afrika" og det kunne ikkje passa meg bedre:-) Det var nemlig ein periode Helle Alida og pappa'en sang denne songen nesten daglig. Med musikken i bakgrunnen. Ei herlig kosestund for far og datter. Her har eg brukt silhouetten til å skriva ned teksten på sangen.



Bonusoppgåva:

Her laga alle laga oppgåver og så blei dei fordelt rundt. Den me fekk var veldig grei og åpen då. Me skulle ha så og så mange ord i tittelen. Eg fekk 3.
Desse bilda har eg gleda meg veldig til å scrappa. Og endelig fekk eg brukt ein anna farge på bakgrunnen. Har ENORMT med bazill og bruka;-)

Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)