onsdag 15. februar 2017

Første skuledag og takk for meg hos Papirdesign:-)

Hei hei og god onsdag alle sammen:-) I dag har eg eit innlegg hos Papirdesign.

I dag vil eg dele ein mixed media layout av mi yngste datters første skuledag. Synes den passa ganske bra når det snart kjem fleire som skal ha sin første dag hos Papirdesign:-) Dette blir min siste dag. Litt sånn symbolsk, nokon starter og nokon slutter;-) Det har vært ein drøm å få være med på dette teamet og å få kreere med fantastiske produkter! Håper det eg har laga har inspirert rundt om kring. 
Eg gleder meg til å følge med kva som skjer i bloggen videre og ikkje minst til å "helse på" dei nye medlemmene. Lykke til:-) 

På min siste layout har eg virkelig boltra meg i blomsterhavet du finn hos Papirdesign. Blomster og nydelige papir er det første eg ser for meg når nokon nevner Papirdesign. Så håper min siste layout faller i smak og at eg har ytt desse nydelige produkta rettferdighet. 

Tuuuuuusen takk for meg:-)





Produkter:
Ark: Gledelig jul - PD16227 Stjerneskudd
Blomster: roser, pioner, søte blomster, kirsebærblomster, asalea, små tullipaner
Stempel:
Annet: Utstansede hjerter, kakeservietter


Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)