lørdag 21. august 2010

Ny i verden

Dette bildet er fra dei første timane i Helle Alida sitt liv. Ei lykkelig og magisk stund.

Egentlig skulle eg sendt denne til Thats just so cute sin baby utfordring, men fant ikkje kameraet i går:-( Men det viktigste er at eg endelig har scrappa bildet:-)



Eg kosa meg lenge med denne LOen og må berre sei at eg lovpriser silhouette-maskinen min! Den nyyyydelige flourishen er kutta perfekt ut og så har eg prøvd meg med akvarell maling på den, tittelen og sommerfuglane.






Eg er ikkje så vant med så masse pynt og egentlig er eg meir "enkel" i stilen, men syns det blei veldig bra:-)
Pin It

1 kommentar:

  1. Så nydelig - både LO'en og prinsessa!! Utrolig mange flotte detaljer. Kjekt med en påminnelse om at silhouetten er et godt hjelpemiddel :)
    Takk forat du sendte inn og ville delta på Skryteonsdagen hos Anonyme Scrappere

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren:-)