søndag 12. juli 2009

Tid for hobby

No er eg ferdig med studier og skal ha mammaperm i nesten 1 år, så då må da vel bli litt tid til hobbyar og?

Da er mest scrapping eg kommer til å holda på med. Strikker litt og, men da tar jo evig lang tid, så blir nok ikkje så mange innlegg om det..


Tenker eg får legga ut bilder av den første Loen i dette første innlegget, så kommer dei andre etter kvart:-)

Eg begynte å scrappa i haust, men har ikkje fått laga så mykje enda. Holder på med album frå oppveksten til både meg og mannen, pluss eit album med nyare bilder.

No er det to veker til termin og eg er i gong med babyalbumet. Foreløpig er det naturlig nok kun fra svangerskapet. Gleder med veldig til Bitteliten kommer:-)
Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)